niedziela, 8 marca 2015

Szkoła - odzywki nauczycieli do uczniów

Nasza szkoła - część I - odzywki nauczycieli do uczniów



Odzywki nauczycieli do uczniów są zaprawdę świetne. Nauczyciele produkują cudowne porównania i mają swoje przywary, które w taki właśnie sposób objawiają. Zawsze uczniowie dobrze bawią się cytując to, w jaki sposób ich belfrowie odnoszą się do uczniów. Dobrej zabawy życzę.

Dowody na to, że szkoła jest filmem:

Szkoła – Świat według Kiepskich
Geografia – Discovery Channel
WF – Szkoła przetrwania
Religia – Dotyk anioła
Chemia – Szklana pułapka
Matematyka – 4400
Historia – Sensacje XX-wieku
Język polski – Magia liter
Muzyka – Jaka to melodia?
Lekcja wychowawcza – Na każdy temat
Przerwa – 997
Test – Milionerzy
Test poprawkowy – Stawka większa niż życie
Nowa w klasie – Trędowata
Nowy w klasie – Obcy – ósmy pasażer Nostromo
Ostatnia ławka – Róbta, co chceta
Pan konserwator – MacGyver
Wycieczka szkolna – Ostry dyżur
Wyrwanie do odpowiedzi – Totolotek
Wywiadówka – Z Archiwum X
Dyrekcja – JAG: Wojskowe Biuro Śledcze
Woźny – Strażnik Teksasu
Informatyk – Johny Mnemonic
Korytarz szkolny – Ulica Sezamkowa
Plan lekcji – telenowela
Uczeń na dywaniku u dyrektora – Wywiad z wampirem
Nowy Uczeń – Skazany na śmierć
Informatyka – Matrix
Biologia – Mikrokosmos
Rada Pedagogiczna – Rodzina Adamsów
Higienistka – Dr Quinn

Dowody na to, że szkoła jest więzieniem:

Szkoła – więzienie
Uczeń – więzień
Dyrektor – naczelnik
Nauczyciele – funkcjonariusze
Woźny – wartownik
Klasa – cela
Szkolny plac zabaw – spacerniak
Gabinet dyrekcji – sala tortur
Stołówka – komora gazowa
Pokój Nauczycielski - Miejsce

Odzywki nauczycieli do uczniów:

  • "Dlaczego na lekcje przychodzicie w ubraniach?"
  • "Na drugie śniadanie guma do żucia to trochę za mało."
  • "Bądź Kowalski łaskaw zmoczyć sobie scierkę i rekultywować tablicę."
  • "Boże, spuść bombę na tę trombę!"
  • "Zaborcy podzielili Polskę na trzy nierówne połowy."
  • "Panie, panie, panie! Ty się do łopaty wprawiaj."
  • "Jak coś sobie jeszcze przypomnę, to dopiszę."
  • "Ten okrąg jest zakończony na okrągło - jak to okrąg."
  • "Jak to, nie wiesz co dostałeś? Stopień dostałeś!"
  • "Wycieczka to przeniesienie szkoły w teren."
  • "Nadajesz się do rozwiązywania sznurowadeł, a nie zadań z matematyki".
  • "Jak jeszcze raz zrobisz z siebie taką seksbombę, to zadzwonię po saperów, niech cię wywiozą i rozbroją".
  • "Słucham cię jak radia i patrzę jak w telewizor!"
  • "Pod Grunwaldem Polacy z Krzyżakami skrzyżowali interesy i Polacy wygrali, bo mieli większe."
  • "Bił cię ktoś kiedyś łańcuchem kotwicznym?"
  • "Idź do ławki, bo koledzy ci drożdżówkę zjadają!"
  • "Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne."
  • "Ponieważ mamy zaległości do wojny przystąpimy później."
  • "Zapomniałeś czy nie pamiętasz?"
  • "Szkoła nie jest dla normalnyh tylko dla znormalizowanych."
  • "Jesteś jak wrzód na dupie. Ani cię wyciąć, ani z tobą chodzić."
  • "Stańcie pod ścianą, zachowując między sobą spacje".
  • "Ja mam znowu okres, a wy jescze nie macie stopni!"
  • "Ja tu z wami kompletnie zidiociałam."
  • "Wymieniłem z wami myśli i teraz mam pustkę w głowie."
  • "Lekcja z wami to jak Kalwaria i Golgota do kupy."
  • "Rozróżniasz pojęcie bieguna i elektrody? Elektroda to elektroda, a biegun to biegun."
  • "Jedną drugą można otrzymać dzieląc 50 przez 100 albo 50 przez 25, czy tam odwrotnie. Wszystko jedno!"
  • "To, że noszę okulary nie znaczy, że jestem głucha."
  • "Nie będę wam piąty raz powtarzać! Mówiliśmy o tym już trzy razy."
  • "Wszyscy wychodzą, a reszta zostaje."
  • "Jesteś dziewczyna pierwsza klasa. Szkoły podstawowej."
  • "Teraz do was mówię, więc skierujcie na mnie swoje autoradary i co tam macie."
  • "Ponieważ mamy zaległości do wojny przystąpimy później."
  • "Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki."
  • "Gadam do was jak mur do ściany."
  • "Wstań głośno i powiedz!"
  • "Jesteś durny, aż się kurzy!"
  • "Klasyczny Węgier ma uwypuklone takie elementy ciała, które odróżniają go od innych."
  • "Szybko do tablicy, bo mam okres na głowie i krew mnie zalewa."
  • "Żeby było szybciej, to jedną ręką będę pisać, a drugą mówić."
  • "Jesteście kompletne dno! Tu trzeba plutonu egzekucyjnego, żeby zrobił porządek!"
  • "Jak ktoś odpowiada to ty podpowiadasz, a jak ja ciebie pytam to milczysz. Co z ciebie za DZIWOLĄG?"
  • "Klasa chodzi po klasie i nie zwraca uwagi na moje uwagi."
  • "Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź ma odbiór!"
  • "Spójrzcie na tej mapie na teren zakropkowany kreskami."
  • "Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy."
  • "Niech was gęś kopnie, a świnia powącha."
  • "Kto ma lęk wysokości niech się do nieba nie wybiera."
  • "Życzę wam słonecznych i wesołych wakacji. I pamiętajcie: piłeś, nie pływaj!"
  • "Przypomnij mi, że mam ci wstawić tę pałę do dziennika!"
  • "Wyglądasz jakbyś środki toksyczne jadła."
  • "Samowolne poddawanie się operacji plastycznej twarzy jest naruszeniem praw autorskich naszych rodziców."
  • "To już jest szczyt! Zaraz pójdę z dyrektorem do dziennika."
  • "Odwróć się klasą do buzi!"
  • "Wieczność, proszę was, jest niezmiernie długa, ale najbardziej dłuży się pod sam koniec."
  • "Klituś bajtuś módl się za nami."
  • "Teraz do was mówię, więc skierujcie na mnie swoje autoradary i co tam macie."
  • "Widać to jasno na białym."
  • "Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa."
  • "Uspokójcie się, bo postawię mu pałę i nie będę się z nim więcej zabawiał."
  • "Wydaje mi się, że wasza głupota przechodzi mutację."
  • "Nowakowska, nie ziewaj tak otwarcie, nie robiłam specjalizacji z laryngologii."
  • "Nie niszcz tej czaszki! Kiedyś będziesz tak wyglądał!"
  • "W tym roku czerwiec zaczyna się od pierwszego."
  • "A gdy już dostaniecie Nobla, nie zapomnijcie pana od fizyki"
  • "Kto się nie przyzna będzie miał przechlapane."
  • "Ja was przepytam z rozwoju orkiestr dętych w średniowieczu."
  • "A może ktoś przyniesie swojego tasiemca?"
  • "Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił."
  • "Piorun dlatego leci z nieba na ziemię zygzakiem, bo właściwie nie bardzo wie, gdzie ma trafić."
  • "Gdybym była twoją matką... O Boże, co ja mówię!"
  • "Po waszej lekcji trzeba iść na reanimację."
  • "Jedyne, co wyraźnie słyszę zamiast odpowiedzi, to twoje milczenie."
  • "Niby po cichu, ale krzyczycie."
  • "Dzieci, nie bądźcie głupsi od swoich rodziców."
  • "I pamiętajcie dzieci, że kto lubi zwierzęta, ten nie powinien nigdy żabkom wyrywać skrzydełek."
  • "Bo rzucę kluczami i połamię ci te włosy!"
  • "A teraz weźcie się za trawnik i skopcie go solidnie, niech ma za swoje."
  • "Nie dość, że wdepnęłam nieopatrznie do tej szkoły, to jeszcze wpadłam do waszej klasy."
  • "Wśród was czuję się jak kapitan. Nie udawajcie tylko, że nie wiecie dlaczego, bałwany."
  • "Krzyczcie półgłosem, bo jestem zatrudniony na pół etatu."
  • "W wymyślaniu dla was ocen przychodzą mi tylko na myśl cyfry mniejsze od zera."
  • "Ponieważ macie krótką pamięć, to i ja skrócę to, o czym mam mówić."
  • "Piliniusz Młodszy zginął przywalony wulkanem."
  • "Nauczyciel to jest tak zwany honorowy dziad."
  • "Kto z was myje się rano? (cisza) Czułem to."
  • "Chciałbym zauważyć, że powietrze zawiera też wiele substancji organicznych. Na przykład ptaszki czy inne muchy."
  • "Wy nadajecie się jedynie do kopania rowów, ale nawet do tego się nie nadajecie, bo byście się zakopali."
  • "Jeśli człowiek zamierza pożyć parę lat, to nie powinien wyrzucać krawatów."
  • "Jeśli twierdzisz, że Kmicic nie był rycerski, to, kochasiu, po prostu bluźnisz na okrągło."
  • "Ponieważ nie mam wam już nic do powiedzenia, więc siedźcie prosto i patrzcie przed siebie."
  • "Simka, nie wiem czy to zrozumiesz, ale biżuteria nie lubi dyndać byle gdzie."
  • "Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy sobie na wieloryba."
  • "Żeby nie wasza klasa, to bym świętą została."
  • "Zaraz kogoś wyrzucę za drzwi, bo Jacek od rana rozrabia."
  • "Nie pamiętam, co powiedziałem, ale powtórzę."
  • "Nie przejmujcie się, inteligencja wykryta w podstawówce jest uleczalna."
  • "Jest chętny do odpowiedzi? Nie ma masochistów?"
  • "Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem."
  • "Oprócz wychowania z domu nie należy nic wynosić."
  • "Uczcie się tak dalej, to będziecie sprzedawać pampersy!"
  • "Klasówka jest jak ciąża. Legalnie przerwać jej się nie da."
  • "Oho, coś trzasnęło z bata, chyba czyjś tatuś przyjechał mercem."
  • "Sprawiasz wrażenie, jakbyś nigdy na uszy nie widział".
  • "Mikołaj nie podłożył mi pod choiną twojego usprawiedliwienia!"
  • "Po ustawowych dniach wolnych uczeń powinien mieć jeszcze jeden dzień wolny, żeby dojść do siebie."
  • "Ucz się chociaż elektryczności, to w przyszłości będziesz mógł obsługiwać elektrycznego pastucha."
  • "Ja w maju nie będę przyjmować pielgrzymek o poprawę jedynek!"
  • "Idź kup coś ciężkiego, wsadź do teczki i wyskocz przez okno!"
  • "Uwaga dyktuję zadanie! Trudne! Osoby o słabych nerwach proszę zamknąć oczy!"
  • "Pokazałeś już nam wszystkim swój gwóźdź programu. Szkoda tylko, że był zardzewiały i tępy."
  • "Przestałem udzielać korepetycji, bo zauważyłem, że to mnie cofa w rozwoju."
  • "Przeleciałem całą klasę i żaden z uczniów mnie nie zadowolił."
  • "To było na zasadzie: puść wariata, niech sobie polata".
  • "Co to jest jędrność? (cisza). Jest to zjawisko przeciwne do sflaczałości."
  • "Ale ty słuchaj, nie umieraj!"
  • "Myślcie po cichu, bo mnie zaraz coś trafi".
  • "Kreska odłamkowa zastępuje dzielenie".
  • "Wysoki jak brzoza, a głupi jak koza!"
  • "Cały czas mrugasz do mnie, tak jakbys reklamował piwo bezalkoholowe."
  • "Wśród was czuję się jak kapitan. Nie udawajcie tylko, że nie wiecie dlaczego, bałwany."
  • "Opuść tę kończynę, bo ci zwiędnie".
  • "Kto jest dziś dyżurnym? Niech natychmiast leci po piwo dla obywatela Nowaka, bo senny jakiś."
  • "Polubiłem Waszą klasę od pierwszego wejrzenia, ale teraz widzę, że tylko dlatego, ze mam słaby wzrok".
  • "Temperatura spadnie do takiej temperatury".
  • "Odejdź od okna i zamknij okno!"
  • "Los matki był bardzo biedny".
  • "Święta się zbliżają. Chcesz ich dożyć?"
  • "Ciszej, bo nie słyszę własnych myśli!"
  • "Patrz na mnie, bo jestem zazdrosna".

© Wszelkie prawa do publikacji zastrzeżone przez: polska-refleksje@blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz